بیو گرافی مایکل اسکافیلد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 314
نویسنده : hamed


نام اصلي:Wentworth Earl Mille
زمينه فعاليت: بازيگري
مليت: آمريکايي بريتانيايي‌ تبار
تولد: ? ژوئن ????
محل تولد:چيپينگ نورتون / آکسفورد شاير انگلستان
قد:????
 




او متولد انگليس و بزرگ شده بروکلين ايالت نيويورک آمريکا است. پدر ميلر دو رگه آفريقايي و آمريکايي-جاماييکايي، بريتانيايي-آلماني و يهودي و مادر اواز نژاد روسي،فرانسوي،هلندي-سوري و لبناني است. مادر او “جوي ماري پالم”نام داشت ،او يک معلم کودکان استثنايى و پدرش «ونت ورث ارل ميلر دوم» وکيل و معلم است. يک بازپرس بخش قضايي بود . او دو خواهر کوچکتر از خود به نامهاي «گيليان»‌ و «لي» نيز دارد.

در بروکلين به دبيرستان «ميدوود» رفت و به عضويت گروه توليدات سالانه‌ي موسيقي «سينگ!» درآمد که در ميدوود آغاز به کارکرده بود. در مقطع کارشناسي ادبيات انگليسي از دانشگاه «پرينستون» فارغ‌التحصيل شد و در حين تحصيل در آنجا، به عضويت گروه «پرينستون تايگرتونز» و باشگاه «کوآدرانگل» درآمد.






ميلر حرفه خود را با فيلم برداري آغاز کرد. بعد از به اتمام رساندن تحصيلاتش در رشته هنر از دانشگاه پرينستون انگلستان ، او در بهار سال ???? به لس آنجلس سفر کرد تا حرفه‌ي هنر پيشگي را دنبال کند. او در توصيف راه پر پيچ و خمي که در مسير ستاره شدن طي کرده، چنين مي‌گويد: «راه درازي در پيش رو داشتم که با ناکامي، شکست و موانع بسياري همراه بود؛ اما هرگز نتوانستم از آن دست بکشم. هنرپيشگي براي من به منزله‌ي هوا براي تنفس است. بنابراين کاري بود که بايد انجام مي‌دادم.»
فيلم شناسي:

????: بوفي،قاتل خون‌ آشام / Buffy the Vampire Slayer (سريال تلويزيوني)

????: عامه‌پسند / Popular (سريال تلويزيوني)

????: داينوتوپيا / Dinotopia (سريال تلويزيوني)

????: ننگ بشري The Human Stain ????

????: زير زمين / Underworld

????: اعتراف / The Confessio (فيلم کوتاه)

????: نهان / Stealth

????: نجواگر روح / Ghost Whisperer (سريال تلويزيوني)

????-????: فرار از زندان / Prison Break (سريال تلويزيوني)

موزيک ويدئو:

????: ماريا کري / It’s Like That) Mariah Carey)

????: ماريا کري / We Belong Together) Mariah Carey)

نکات جزئي ديگر:

ميلر به سگ ها و گربه ها و همچنين به برخي از ميوه ها آلرژي دارد.

خالکوبي هاي مصنوعي او در سريال «فرار از زندان » ?.? ساعت طول کشيد تا روي بدن او کار شود.

در مجلات به عنوان ??? مرد زيباي جهان در سال ???? از او نام برده شد.

او به مدت ? ماه به سختي رژيم گرفت و ورزش کرد تا در نقش يک بوکسور ايفاي نقش کند. و به خاطر اندام ورزيده اي که به دست آورده بود مورد تشويق ” توني موريسون” قرار گرفت.

ميلر در دو ويديو کليپ از”ماريا کري ” به نام هاي «اينطوريه » و «ما به هم تعلق داريم» به عنوان مهمان ايفاي نقش کرد . همان کارگردان سريال «فرار از زندان» “برت رتنر” اين دو ويديو کليپ را نيز ساخت.




يک خاطره……
يک خاطره از آخرين قسمت يک فصل از سريال فرار از زندان يادم مياد. زماني که ما به سيستم لوله هاي زندان رسيده بوديم و در حال کندن يک تونل بوديم و بايد به ساحل مي رفتيم آنجا بود که من رو در رو “متيو فاکس ” را ملاقات کردم که در حال بازي در سريال لاست بود و اين اتفاق براي من خيلي جالب بود..!!


 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: